حرف خودم

مــیان غربــت و غــصه مـــیان تلی درد             نشسته ام چه غریبانه با نگاهی سرد


مـــنی که دخـــترآییـــنه و غــزل بـــودم              چه شد در اوج بهارم شدم خزانـی زرد


نگو عزیزو پــناهـــم چــرا نــمی خنـــدم                 مــگرزمــانه به مـن یا تو اعـــــتنایی کرد


بــه جــرم ســادگی و اعـــتمادو ایــمانم                 شـــدم مــــترسک آرام بـــاغ هر نامـــرد


مــگر بــــرای پــــریدن نیـــامـــــده بــودم                 چــرا شـدم زبــلند آســـــمان زیباـ طــرد


مـگر تـــــــرانه نــــبودم پـر از غـرورو صـدا                 مگر سپـیده نــبودم چــرا شدـم شبـگرد


دوباره فتـنه ی شیـطان مرا زخـود دزدیـد               برای دســت نـجـیـبم دوباره سیــب آورد


صدای خنده ی شیطان و روسیاهی من               ودخـتری که نشـسـتـه مـیان تـلی درد !


             ***********************************

هوایت را که از من گرفتی

بند بند نفس می کشم

                            به بند آخر رسیده ام

مرورم نمی کنی؟!         

نظرات 3 + ارسال نظر
سپــهــر چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://greendream.blogsky.com/

دوست عزیز با افتخار لینک شدی .
من رو هم با نامزیر لینک کن لطفا"

:: GreeNDreaM ::

باز هم به من سر بزن و نظر بذار.

سارا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://ayeneyenabina.blogsky.com/

سلام دوست جون
خوبی ؟
شعرت خیلی زیبا بود . وزن و قافیه کاملن درست و مفهوم زیبا و درعین حال دردناک بود .
طرحت هم قشنگ بود .

سارا سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ http://ayeneyenabina.blogsky.com/

سلام دوست جون !
هنوز بروز نشدی ؟ من شدما !!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد